Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

Informacja o naborze

Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Informacja o naborze - Informacja o naborze” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Informacja o naborze

Aktualności

2022-02-23

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Puchaczowie ogłasza nabór na stanowisko Asystent rodziny - 1 etat

Forma Zatrudnienia: umowa o pracę w systemie zadaniowego czasu pracy

Wymiar: 1 etat

Miejsce zatrudnienia: Ośrodek Pomocy Społecznej w Puchaczowie, ul. Tysiąclecia 8, 21-013 Puchaczów.

Kandydaci winni spełniać następujące wymagania:

1)       niezbędne:

Asystentem rodziny może być osoba, która:

a)            posiada obywatelstwo polskie;

b)            posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

c)            posiada:

  • wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
  • wyksztalcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
  • wyksztalcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną,
    a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

d) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;

e) wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;

f) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

 

2) dodatkowe:

a)       znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi
i narkomanii oraz innych aktów związanych z pomocą społeczną;

b)       mile widziane doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;

c)       znajomość obsługi komputera, programu Microsoft Office.

 

Kandydaci winni posiadać następujące predyspozycje i umiejętności:

a)       komunikatywność, sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność, rozwinięta empatia;

b)       umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, bezinteresowność, obiektywizm;

c)       odporność na stres;

d)       wysoka kultura osobista;

e)       obowiązkowość, rzetelność, punktualność;

f)        życzliwe podejście do rodzin i współpracowników, pogodne i otwarte usposobienie, zdolność tworzenia przyjaznej atmosfery;

g)       umiejętność pracy w zespole;

h)       umiejętność dobrej organizacji pracy własnej;

i)         umiejętność rozwiązywania problemów;

j)         samodzielność w działaniu i wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność;

k)       znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami;

l)         chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kompetencji.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)       opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzin i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 821 z późn. zm.);

2)       opracowanie, we współpracy z członkami rodzin i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;

3)       udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;

4)       udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;

5)       udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;

6)       udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;

7)       wsparcie aktywności społecznej rodzin;

8)       motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;

9)       udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;

10)   motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;

11)   udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;

12)   podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;

13)   prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;

14)   realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1329);

15)   prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;

16)   dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;

17)   monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;

18)   sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;

19)   współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;

20)   współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1249), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Prosimy o nadsyłanie swoich ofert, zawierających następujące dokumenty:

1)      CV oraz list motywacyjny (odręcznie podpisane);

2)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1);

3)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

4)      kopie dokumentów (świadectw pracy lub zaświadczeń) potwierdzających staż pracy;

5)      odręcznie podpisane oświadczenie (załącznik nr 2):

  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystania z pełni praw publicznych;
  • o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.

Miejsce i termin złożenia ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 28 lutego 2022 r., godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Asystenta Rodziny” w następujący sposób:

1)       osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Puchaczowie, ul. Tysiąclecia 8, 21-013 Puchaczów;

2)       przesłać drogą pocztową na wskazany wyżej adres (decyduje data wpływu do Ośrodka).

Informację dodatkowe:

1)       Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz w BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Puchaczowie.

2)       Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

3)       Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, a także oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w siedzibie OPS w Puchaczowie przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.

4)       Złożenie przez kandydata oferty w ramach naboru jest równoznaczne z zapoznaniem się przez niego z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 1).

5)       Dodatkowe informacje są udzielane pod nr tel.: 81 75 75 068, kom. 605 565 245.

>>INFORMACJA O NABORZE<<

>>KWESTIONARIUSZ<<

>>KLAUZULA<<

>>OŚWIADCZENIE<<

 

 

Kamil Stasicki
Kalendarz
czwartek, 6 listopada 2025
310 dzień roku
imieniny: Arletty, Feliksa, Leonarda
kalendarz
Tydz. pn wt śr czw pt sob nd
44
1
2
45
3
4
5
6
7
8
9
46
10
11
12
13
14
15
16
47
17
18
19
20
21
22
23
48
24
25
26
27
28
29
30
49

Baner
SmogControlWidget

Film
Newsletter

URZĄD GMINY PUCHACZÓW

ul. Lubelska 22
21-013 Puchaczów
NIP: 713-10-45-716
REGON: 000550143
BDO: 000157384

Dane kontaktowe

Tel.: (81) 535-88-30, (81) 75-75-012
Fax: (81) 75-75-765
e-mail: sekretariat@puchaczow.pl
ePUAP: 415pn0tool

Adres do e-Doręczeń:
AE:PL-34532-64639-GWTAE-38

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.